The Flex FM Room

Flex FM: Berusia 2 Bulan!!


Wow... sebenarnya saya semacam tidak percaya yang Flex FM ini sudah pun hampir ke bulan ke-2 perlancarannya. Masih bayi lagi.. kalau manusia, maka Flex FM ini baru belajar bertatih untuk berjalan. Hehe.

Sepanjang 2 bulan ini, Flex FM telah banyak bawakan artis-artis jemputan yang turut sama memeriahkan suasana di Flex FM ini. Antaranya seperti, Mimi O.N.E, Poe, Angelika, Final Jamm, Apple Three, Lan Gamma & The Supermen dan ramai lagi yang akan datang.

Di samping itu, Flex FM juga menjadi radio rasmi untuk event UHS Band Starz 2013 yang diadakan di Kompleks Sukan Air Putrajaya, 20 Oktober 2013. Wow.. ia sebenarnya satu penghargaan besar buat kami di Flex FM menjadi satu badan yang turut serta di dalam event yang gilang gemilang itu!

Flex FM juga bukan sahaja aktif dalam penyiaran radio online ini, tetapi juga bergiat dalam channel di Youtube! Channel itu dinamakan FlexFM.TV yang menyediakan pelbagai video yang memaparkan aktiviti-aktiviti dan sketsa para penyampai Flex FM yang pastinya mencuit hati. Jadi, jangan ketinggalan ye, Subscribe channel FlexFM.TV di Youtube tau!

So.. apa lagi setelah 2 bulan perlancaran radio yang hype ini? Haa.. sudah pasti terdapat pelbagai lagi event-event serta segmen-segmen baru yang akan menyusul nanti.. Nak tau apa dia? Haa.. rajin-rajin la ye ikuti kami di fanpage (LIKE tau!), fan club (join tau!)....

So... stay tune bersama kami!!

DIMENSI BARU BERMULA!

0 comments:

Join Us!

Pendengar Flex FM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...